SGK'dan borçlulara jest!!!
Son günlerde sosyal güvenlik merkezleri önünde oluþan kuyruklarý dikkate alan Kurum, 3 Kasým 2011 tarihine kadar ödeme yapma imkaný tanýdý. SSK ve Bað-Kur borçlularýnýn sigorta borçlarýný yeniden yapýlandýrma uygulamasýnda bayram öncesi müjdesi geldi. 31 Ekim 2011 tarihinde dolan baþvurular uzatýldý. On-line banka kanalýyla yapýlan tahsilatlarda yaþanan sorunlar nedeniyle ödeme vadesi 3 Kasým 2011 tarihi geçerli olmak üzere uzatýldý. TAKSÝTÝ TAM ÖDEYENLERÝN YAPILANDIRMASI BOZULMAYACAK Ýlk iki taksiti aksatan ya da eksik yatýranlara da müjdeli haber geldi. 3 Kasým tarihine kadar yapýlacak üçüncü taksit ödemelerinin tam yapýlmasý halinde taksitlendirmenin bozulmayacaðý belirtildi. Kurum yetkililerinin verdiði bilgiye göre, Ýþverenlerin bu yýlýn Eylül ayýna ait ödemelerini 3 Kasým 2011 tarihine kadar ödenmesi halinde süresi içinde ödenmiþ sayýlacaðýndan, bu iþverenler hakkýnda herhangi bir gecikme cezasý ile gecikme zammý uygulanmayacak