Ýþsizlik maaþý için son nokta!!

[ 14 Kasým 2011 - Pazartesi ]
Ýþsizlik maaþý için son nokta!!

ÝÞKUR'dan 'Ýþsizlik maaþý alma süresi beþ aya düþürülecek' haberlerine iliþkin bir açýklama geldi... Ýþsizlik ödeneðinden yararlanma süresinin düþürülmesinin kesinlikle söz konusu olmadýðý bildirildi. ÝÞKUR'dan yapýlan yazýlý açýklamada, çeþitli basýn ve yayýn organlarýnda, ÝÞKUR'un 2011–2015 yýllarýný kapsayan Stratejik Planý'nda yer alan ''iþsizlik ödeneði alan iþsizlerin ortalama ödenek alma süresini 2015 yýlý sonuna kadar 5 aya düþürmek'' hedefi gerekçe gösterilerek iþsizlik ödeneði süresinin düþürüleceði yönünde deðerlendirmeler yapýldýðý belirtildi. AA